Monday, August 15, 2011

Kenangan Berpuasa part 3

Eh..dah abih puasa ke 15..dah masuk 2nd half bulan pose...mmg cepat kan...masa berlalu pantas.. ok sambung balik utk part 3.

Utk part 3, aku nak back to 2002, masa ni Adib, Effi manja, mamat, amir dah kuar dari rumah pasal dorang buat praktikal kat kawasan umah dorang. yg tinggal aku, naan, apis, azrul dan wan. dan masa ni la ade 4 anggota baru masuk iaitu salleh, nuox, adik ngan faizal. faizal ni budak utmkl gak. tapi salleh nuox dan adik ni budak belajar kolej tm. actually salleh kawan naan. tapi dua org tu follow duk sekali. masa ni gak bole dikatakan zaman kegemilangan pangsamurni.

masa ni masa praktikal. so dah takde pikir pasal study. pikir relax, dpt duit, mlm main game atau tgk wayang. mmg chill abih. so bila bulan puasa. kadang2 je masak. dan lain2 beli dan makan luar. masa ni aku sama tempat praktikat ngan faizal di sri rampai. apis ngan azrul plak kat bukit indah ampang. naan kat sungeiway.  tapi masa projek kat tmpt keje aku tak byk sgt. so byk mengulor la. sempat gi jalan2 ke klcc ngan pejal ni. 1 thing about pejal ni, die follow je.. ehehhe. tu yg best tu. beli lauk berbuka plak selalu kat pasar keramat pasal on the way balik sekali. ade satu hari tu, aku suruh la pejal naik dulu, sekali aku dah naik atas nak berbuka, die tak sampai umah lagi, rupanya die dah tersangkut dlm lif.

perihal azrul ngan apis plak, dorang ni dah jadi buruh kasar bangla. balik ngan peluh2 dan kotor. pas makan je terbongkang tido.. elaun ok la masa tu. tapi naan la, lepas accident terus tak pegi langsung praktikal. ehehhehe.. dan masa ni gak popular lagu Asereje tu. ekekekek..

pas je buka, kadang2 je gi terawikh.. sorang je bukak komputer, abis sume bukak komputer main halflife. ahhaha.. mmg best aaa.. sampai pagi buta tu main. tak sedar diri. mcm tu la aku berpuasa masa aku study diploma dulu. next part aku citer pasal berpuasa kat UTMJB plak.

selamat berpuasa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...