Sunday, September 04, 2011

Selamat Hari Raya

Selamat Hari Raya

Aku tau dah nak dekat seminggu raya baru nak ucap, eheheheh. biasa lah mood malas melanda diri. Esok sambung keje selepas 10 hari bercuti. lama gila kan. tapi ok la. syok. esok bermula la kerja dgn keras.

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir batin kalau aku ade terkasar bahasa, terumpat, terkeji, terambil kalau tak sedar, termakan dan terminum tanpa sedar. Harap2 korang maafkan dan halalkan la erk.

Taun ni aku beraya kat Beranang ngan parent aku. Kakak2 aku beraya kat umah mentua, termasuk lah abg aku yg tiap2 taun akan beraya di Perlis.

Raya pertama biasa laa gi jln umah2 yg biasa aku pegi waktu raya, ke hilir kampung, gi umah makcik aku dan pakcik aku di Seremban. Nak dekat kul 10pm baru sampai umah batu tiga.

Hari2 lain dipenuhi ngan tido. ahahahha...ok lah. selamat bekerja yer...

2 comments:

anje suzie said...

abg yg tiap² taun blk perlis ? ..kuikuikuikui...

Joey said...

iye la... die balik perlis tiap2 taun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...