Monday, September 19, 2011

Monday Oh Monday

Monday yg sengal dan amat blues utk aku. Badan rasa mcm tak sihat, mengantuk gila dan pening dari mlm tadi tak hilang. As a result, hari yg tak produktif buat aku hari ni. Ditambah hujan di pagi hari, nasib baik la sempat sampai opis, lepak dlm 1/2 jam, hujan lebat. Dlm kepala kalau tido ni best gak ehehehe. Dulu company lama mmg aku dah turun cari surau utk tido sejam. ahahah. pagi surau takde org. surau plak jauh skit dari department aku. skang ni tak bole la. opis pun kecik, ko takde pun org bole perasan. lagipun nak gi mane, dulu bagi alasan turun production floor, skang kat yard pun blum ade project lagi. ehehehehe

So bila sume dicombinekan rasa sengal dan blues. rupa aku lebih kurang mcm kat bawah:-


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...