Friday, November 26, 2004

Buletin member 25/11/2004

A'kum..ni info pasal member2 sume yg korang mungkin kenal and tak tau perkembangan terbaru..

1) Wan pangsamurni telah selamat membeli kereta satria (warna biru kot..) alhamdullillah..tercapai gak cita2 die nak beli kete tuh..harap lepas ni die dapat membeli ape yg diidamkan...nanti aku balik..aku tumpang kete ko yer wan..eheheh..

2)Effi yg dikenal sebgi effi manja dikalangan warga pangsamurni..atau abg ijai (uwek!!!) di kalangan budak upm..telah sekali lagi menjadi fasilitator..menurut seseorang yg tidak mau dikenali..ni ade lah satu sikap yg gila kuasa..atau effi ni tak aktif masa kat skolah..so nak merasa ler kat uni..hehhe..tak dpt dipastikan lagi sama ada betui atau tak kenyataan ni..ape pun aku akan cuba mendapat komen dari effi sendiri..

3) Zey telah mendapat tawaran keje kat terengganu..so now warga pangsamurni kekurangan seorang ahli who is very important..because this guy ler punya ps2 kat umah tuh..menurut Naan (senior pangsamurni) meluahkan rasa kecewa kerana tiada yer ps2 di rumah tuh.tapi difahamkan lagi bahawa Naan telah mendpata sponsor baru dari Brother John..ni baru desas-desus yg belum confirm lagik..

4) Smallville episode 9 telah kuar..sape2 mau bole mendapatkan dari Naan..itu pun if he want to give it..kalu nak dari aku pun bole..tapi susah skit ler aku nak antar...difahamkan ade seorang yg Naan bagitau..dtg umah pangsamurni semata-mata nak amik smallville..lepas tuh balik tak sampai 5 minit..Dari ucapan Naan "ingat rumah ni kedai vcd ker..lepas ni aku malas nak kasi pinjam lagi"..aiseh..lain kali member jgn ler buat camtuh..dtg rumah tuh ..lepak2 ler dulu..ni jgn ler amik cd.lepad tuh terus chaow...

5) Warga utmjb (especially apis banana, key, faizal and pijan) telah pun memulakan semester 2 bagi sesi 2004/2005..selamat belajar..good luck for u new sem..kasi pulun habih..

6) Warga forumers selangorfc.com..forum ni ditutup sementara waktu atas sebab2 tertentu..kapitan pippo akan memaklumkan lagi for the latest news..aku tanya misai pun..die tak tau...

7) Dari kiriman email Baby (section 18, shah alam).die telah terserempak ngan mail..sombong mamat tuh skang..mentang2 ler geng ngan budak ya auw auw..eheh..betui ker tak..aku pun tak tau..aku rasa betui kot..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...