Friday, November 26, 2004

Raya!! Noth Game!!

A'kum..Hey guys!!! How r u? I'm great here..its been 2 weeks in Syawal now..aku kat sini raya hari Sabtu..sehari lebih awal dari malaysia..hari raya pertama..ade 6 open house...aku bersiap lebih kurang kul 8..pas tuh gi bilik azli...kat sana gerak ngan auk..mus..jumpa aina ngan nor kat bus stop..semayang raya start 9 sharp....lepas tuh mcm biasa ade khutbah raya...abih tuh..sume bersalam..makan kuih skit..minum kopi arab yg tak sedap langsung..rasa rempah..teh die plak rasa mcm ade mint..eheheh..aku tak abih..minum jus jer..

Lepas tuh aku gi raya..ngan raja, mizi, fizi, ustaz and beberapa org lagi..aku tak join geng lee pasal aku kena tinggal..haram betui.tapi takpe..at least group ni skit..senang ler nak makan..1st house kitorang tuju..rumah abg reza..bedal nasi himpit..masak lodeh..ngan mee hailam..ehhehe..lepas tuh umah abg samad..ni ler paling byk aku makan..nasi dagang..nasi kerabu..roti jala..kenyang beb!! lepas tuh umah abg din..abg azlan..lepas tuh sume dah tak mampu nak teruskan perjalanan..lebih kurang kul 3 lebih aku balik...penat sgt..ade ler beberapa scene aku amik gambar..raya kedua..takde ape..so aku gi town beli barang...

this 2 week..aku sibuk buat lab report..assignment..fuh!!! but I did it before due date..assignment aku dah siap tadi..tomorrow I will send it..lab report ok..on time..i got a good mark for the pendulum lab (control system lab)...so this saturday is a nothingham game..aku ade dlm list..supporter jer..aku gi sana because nak jumpa member like haris..want to give his stuff sume...dgr citer..kul 3 pagi have to stand by kat monte..gilo..but the journey will take about 4 hours..and the registration start at 7a.m thats why kena bertolak awal..aku ade buat beberapa perubahan kat blogspot ni..yg dulu nampak suram..eheh..aku lepas ni akan selalu update..kalu ade masa le yerk..i had added a poll..urm..lagi satu nanti aku nak taruk pic..benda ni dah lama aku mention..tapi tak buat gak..iyer ler..be patient my friends...sabo tuh separuh dari iman..

Aku skang ni tgh layan lagu jimmy eat world..sume dlm album baru die..especially lagu polaris..best gile lagu ni..oh yer..aku ade guna sype..sape yg guna nak add..mcm biasa..add ler aku ni..eheheh.urm..pasal rover project aku..maybe nanti aku akan scan design chasis geng aku buat..skang ni dlm pembikinan...doakan berjaya yerk..mane ler tau kan..sape2 nak buat..bole ler buat rujukan kat blog ni...tapi rover ni blum siap lagik..tapi nanti aku masukkan design chasis..after that I'll continue with the others part..

ok ler..c ya next time for a latest info...cheers man..a'kum..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...