Tuesday, December 07, 2004

Nott Game and MSA open house

A'kum guys...
Lama plak aku tak update..yeah..aku nak citer pasal Nott game ni..urm..seronok aku gi sana..tak membazir duit aku..1st aku bangun kul 2.30a.m (awal tuh..) makan cereal..isi perut skit..lepas tuh bersiap..masa nak gi ..jumpa atoy..so tolon ler die bawak barang..lebih kurang kul 3.40 a.m kitorang pun bergerak menaiki bas..aku duk kat blakang skali ngan auk and the gang..sume rasa ngantuk..and sleep..tau2 kena bangun kat R&R sungai perak..eh..aku pun tak tau nama ape tempat tuh..lebih kurang kul 6..minum hot chocolate..solat subuh..

aku sampai sane lebih kurang kul 7.30 pagi..tgk dorang kumpul sume..aku ni supporter jer...heheh..haram awal2 tak jumpa org yg aku kenal...after that tgh sibuk tgk awek..aku ternampat mad budak cardiff..ape lagi join ler dorang..buat bising aaa..sume geng BTN ulu tiram kumpul..jumpa jiji sekali..ramai ler aku jumpa...pastu aku gi ke football venue..nak sampaikan bekalan kat mamat harris..aku jual 15 quids tuh..ehehe..bila aku sampai jer..team soton tgh lawan surrey..sume yg main sume budak BTN dulu..satu building plak tuh...mcm arab, bob sume aku kenal laa...elok tgh leading..last minute harris score..lahanat..team soton tak kalah..1 menang..3 kali seri..tak dpt masuk 2nd round..ehhehe..so aku pun jalan2 ngan harris..borak2..and yg paling aku tak sangka..I met NurAifa..mantul siot..terkejut aku...aku bila tgk muka die aku rasa mcm kenal..so..aku tegur ler..die pun tak perasan..
lama gak aku borak ngan die..ade gak aku ajak die gi tgk bola..biasak ler tuh..jgn mara aa..harris pun sibuk ler nak email ler..apeler..kaco jer..muahaha..aku jalan2 sampai kul 7 mlm..aku pun gerak balik..kul 10 dah sampai bilik..aku tido jer dlm bas..

jamuan hari raya MSA berlangsung sabtu lepas..seronok ler gak..because dpt mkn banyak..dgn nasi himpit.laksa..nasi minyak..mee kari..mee goreng..sume aku bedal..sampai aku tersandar ler..ehehehhe..ade permainan n lucky draw..but unfortunately aku tak bernasib baik..ape daa..fitri yg duk sebelah aku yg menang..tapi dpt hadiah coklat jer....

tadi aku ngan lee just bought ticket go to paris..nak jalan2 during chistmas holiday..mabe 6 days aku kat sana kot..itu jer ler yg aku dpt citer..byk sebenar aku nak tulih but i almost forgot already..padan muka aku..patut lepas Nott game terus tulih..ni lagi nak lepak2..ok guys..c ya later..au revoir..a'kum..

opss..ini pic aku masa kat Nott game..

Image Thumbnail Hosted on ImageShack.us aku ngan harris...

Image Thumbnail Hosted on ImageShack.us makan nasik lemak free..want some?

Image Thumbnail Hosted on ImageShack.us team surrey...

Image Thumbnail Hosted on ImageShack.us kat R&R mane tah...muka mamai..ehehe..kanan sekali tuh mus..

Image Thumbnail Hosted on ImageShack.us aku ngan team soton..dari kiri..(dol, raja, alaias, mus, lupa nama, auk, wong, aku) depan kiri..(fawas, yusuf, sharom)

Image Thumbnail Hosted on ImageShack.us ngan awek aku..ehhehe..gurau jer..pic aku ngan Aifa (classmate form 5) 5 taun tak jumpa tuh...skang ni mantul lak plak..

Image Thumbnail Hosted on ImageShack.us harris ngan member BTN aku..








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...