Tuesday, May 24, 2011

Kenapa aku malas update blog??

Kenapa aku malas update blog? aku pun tak tau. ahahhaha. padahal dah nak dekat 7 taun, tapi entry skit je. org lain dah untung juta2 kot pasal advert kat blog. aku plak mcm ni je. ehheheh. tapi aku tak rasa terkilan pun. pasal aku tulis blog suka2 je. bila aku rajin, bila aku bosan aku tulis la. i'm not a person who want to share my personal life to other people. dlm sini aku more into share my experience, thought atau benda2 menarik. buat pe nak kasitau satu dunia ape aku tgh buat yg detail plak kan. I hope with my post entry yg tak seberapa tu bole la membantu korang walaupun skit je. tapi mane tau ade tolon2 skit. ape2 ntah ayat aku ni. kalau tulis karangan Penulisan Bahasa Melayu ni, bole repeat paper mcm zaman SRP dulu. ekekekeke.

kadang2 idea tu ade, idea tulis blog bole muncul masa di dlm tandas, naik motor, naik kete...baring2...i think i need to hire typist (ade lagi ke profession ni skang ?) utk taip laaa. hehehhe. bole ke mcm tu.. malas itu tidak baik ye rakan2. sila jadi rajin. :P

eh..tak perasan aku dah buat satu entry la hari ni. membebel mcm ni pun bole jadi entry ke? :P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...