Thursday, July 28, 2005

The Da Vinci Code

Setelah membaca selama 10 hari..kelmarin..abih gak buku Harry Potter yg baru..sad ending..3 buku terakhir J.K.R sume sad ending eventhough 3 buku awal tuh sume happy ending..buku ke 4..cedric mati..buku 5..sirius mati..dan yg ni..Dumbledore plak mati..yg paling sakit hati..Snape yg bunuh...lepas abih tuh..aku trus sambung balik baca novel The Da Vinci COde yg aku tergantung baca tuh..

Novel thriller..tak banyak yg aku nak citer...pasal aku pun baru baca 50 ms terawal..nanti kalu aku ade masa aku citer ler..aku pun tak tau nak citer ape..at least aku sihat kat sini..so..sape2 yg rindukan aku tuh..jgn risau.muhahahahahhaha!!!!!!!

1 comment:

Anonymous said...

wahhh...lamenye aku dah tak masuk sini ek?hehe..nampak korang kat ym pon dah jarang..sini pon bebudak sumer dah bz buat projek..tinggallah aku keseorangan mengendong beg aku yg stil same itu pegi klas lain..huhu..by the way...i believe korg still holiday kan..bestnye..azli..gamba2 baru ni nampak ko cam high class plak ek..ko plak joy..bele rambut nampak...keh3...nway..good luck guys in watever u do..ha..shahida kem salam pade sesape yg mengenalinye..adios!-azni des-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...