Monday, April 25, 2005

Tour UK 3

Sambung episode yg lepas..mcm drama bersiri plak..muahahah

Atas sebab nak jln kota york ni lama skit..we had decided to extend to send the rent car esok hari yer..Masa jln2 tuh terpikir le lepas gi york nak gi mane lak..kalu ikut plan asal mmg kena balik, entah mane idea kuar, kitorang nak singgah london, just for want take a shower, brehat skit then nak gerak ke Bath. So lee pun bawak ler kete..singgah kat Mcd services makan nasi beryani yg we all tapau kat york tadik..lepas tuh lee pulun kete tuh dari situ kul 7 sampai ler london kul 11.30..gilo mamat tuh bawak..so kitorang terus gi umah lynn kawan zul ngan lee.. lepak makan kat situ..dah le masak tomyam, ikan masin..aku bedal tak hingat punye..muahahaha!! lepas tuh tido 2 jam...kul 5 pagi terus berangkat gi Bath..sampai sane kul 7am..gilo tak? awal pagi buta jln2..

1st tempat kitorng gi..university of Bath then pegi cressent building..building ni bentuk U tuh yg unik tuh..then kitorang jln2 then breakfast nasi goreng yg lynn masak..thanks lynn..ade ape2 ker ni? muahahaha..!! lepas tuh kitorang gi Roman Bath..tempat mandi air panas yg org rome buat..urm..mmg tempat lama..but this place is the best air panas die..nak beli die punye sourvenier..tak hengat punye harga..malas aku nak beli aa..then we go for lunch kat restoran indian yg halal..murah ler..pekena lauk india..sedap wooo..siap ice cream lagik..hik hikhik!!

tempat last kitorang pegi dan mengakhiri tour kitorang..sudah tentu Stonehedge!!! masuk adelah percuma disebabkan dah daftar sebagai ahli club heritage..dah save duit dah oii..amik pic tak hingat..but before nak pegi tuh..sempat la kami menyesatkan jalan..muahahhaha!!! tapi sume lapang kat kawasan situ..takde ape..yg ade cuma batu besar gilo punye..berat batu tuh..ihhihihihi..17 gajah..terkujat aku membaca yer..batu ni dah lama kat sini..udah beribu taun lama yer..batu ni dah ade kat sini since before roman arrive lagik..

kitorang pun balik lepas tuh...singgah kat town beli nasik..lapar maa..aku balik..makan..mandi..check email..then terus tido..sedar2 esok aku bangun kul 9 lebih..bole tahan aku tido yerk..hihhhihi..ok chaow..

a'kum..ops..pic aku upload esok..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...