Thursday, September 30, 2004

Selangor and Real Madrid menang..aku gembira!!

Wah!!! hari ni tak buat per pun..malam tadi gi tgk bola kat shah alam..kena hujan gak masa nak pegi tuh..tapi tak ler lebat sgt..akhiryer selangor menang gak..hari sebelum tuh real madrid pun menang gak..dgn kemenangan ni selangor dapat masuk q/final. Sesi selepas tgk game tu..biasak ler..bergambar ngan budak forum selangorfc..nanti aku upload gambar tuh..naan tak leh pegi..sampai bangsar jer die call tak bole pegi pasal die dah lencun..

Petang tadi ade student soton melayu nama Ami call aku. Die dapat no aku tuh dari Azila..ingatkan pangkat kakak..tapi ruper yer sebaya ngan aku..die taun tiga amik elec..lama gak borak ngan die ni..bole tahan ramah yer..aku still ade prob nak beli laptop tuh..ish..ade jer prob..takpe..teruskan usaha..

Sabtu ni aku rancang nak jumpa member skolah lama ni..nak jumpa azizah, nara, ajid ngan amir..dorang still tak tau aku nak gi ni..they must be mad if they know about this..better i talk to them.. esok nak gi low yatt..nak tanya lagi pasal laptop ni..alamak..harga minyak naik maa...aduh..nasib baik aku dah nak blah..kalu tak menjawab ler aku nak isi minyak kat motor...ape daaa..asyik naik jer harga baarang ni..

ok ler buat masa ni..chaow ok..a'kum..


Image Thumbnail Hosted on ImageShack.us aku ngan naan masa kat shah alam bersama geng SFC.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...