Wednesday, September 29, 2004

Busy for preparation

Hari ini beli barang lagik.Seluar slack, lip balm and lain2. Kasut tak beli lagi ni. Tadi Lee datang umah kl surh aku copy smallville and tolon die settlekan die punya accomodation form. Ade2 jer ler budak ni. Next week dah nak blah, esok aku nak tgk game selangor lawan kl kat shah alam. Maybe game selangor yg last aku tgk atau 2nd last. Buatyer selangor masuk semi and main kat shah alam sabtu ni, makna yer aku bole still bole tgk lagi.

Malam tadi sebelum tido teringat lak kenangan kat utmjb. Susah payah nak register subject, tanam timun and cili masa kokurikulum pertanian..dah ler tuh balik kena hujan plak. Basah kuyup ngan Apit. Kenangan manis..Tapi paling best aku rasa kat utmkl ler. Tuh ler memory yg paling aku susah nak lupa. Tak nak lupakan pun. Esok aku nak beli kasut and nak ushar laptop.. kena beli maa..diorang kata kalu takda, payah nanti kat sana. Kat sana lagi le mahal.

Boring2 tadi terus aku bukak lagu sugarcult-memory. Baru rilex skit. Layan lagu mcm ni memang ler favourite aku. Tadi budak malaysia soton email aku..Azila..mcm Alizee plak..eheh...kira senior ler tapi die ni lagi muda dari aku. Muda setaun, budak akaun. Die kasi ler penerangan skit kat aku.

Petang seperti biasa hujan kat kl ni tapi kejap jer..elok ler tuh buat yer lama. Tak balik ler aku. Malam ni kena packing lagi. Banyak lagi aku blum packing ni. Tgk lee dah byk die packing. Dah takde masa dah ni, eceh kelam kabut konon. Tapi kalu kat kl bantai tido jer.ehehe.. Biasak ler kalu dah start blajar nanti dah kurang tido kan. Kadang2 tuh takut ga, iyer ler mane penah gi tempat orang. Gerun siot.. Ok ler. C ya next time.
A'kum. Au revoir.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...