Sunday, December 12, 2010

Selamat Menyambut Maal Hijrah 1432

Selamat Menyambut Maal Hijrah 1432. 1432 taun yg lepas our great prophet Nabi Muhammad SAW telah berhijrah dari Makkah ke Madinah. ape plak hijrah kita taun ni? ade org ckp, tak perlulah nak tunggu taun baru tak kira maal hijrah atau masihi nak berubah, tapi berubah la segera yg mungkin.

My new boss, Alan Chan once said that 1% of improvement a day can make a big difference. 1% je sehari. kalau setaun 365% plus minus aku jadikan 300% la. so kita menjadi 3 kali lebih baik. nampak mcm senang kan? yg tu la aku tgh usahakan. 1st put a smile on our face. senyum je mampu buat kita rilex dan buat org lain senang hati. ehehhehe.

selain dari tu ape ye aku nak kongsi ngan korang hari ni, aa ye. Maher Zain. ok aku suka mamat ni, he has voice and talent. cara penyampaian nasyeed die pun bole diterima. maybe kat radio popular lagu InshaAllah dan For Rest Of My Life, tapi aku paling suka lagu The Chosen One. video klip pun sempoi, simple yet meaningful. Lagu pasal Nabi Muhammad. So aku kongsi la video klip ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...