Friday, May 15, 2009

Musim mengawan



Musim mengawan telah tiba..

I get a lot of wedding invitation, from friends, relatives dan ramai lagi la..furthermore school holiday is around the corner. but the good thing is my best friends ajid and syed sudah selamat bernikah last week and last 2 weeks. congratz to them. and not to forget fakizah yg selamat berkawin ngan Reza. sempat aku pegi semua majlis. cuma majlis ajid which is this weekend n syed will be next weekend at shah alam.

tadi baru lepas tgk video nikah ajid kat laptop adik dia. cara terengganu nikah plak berbeza, tak perlu sebut pun nama wanita yg dinikahi.. mudah dan ringkas.. tabik utk syed and ajid pasal dorang ni sekali je.. hebat!!!! jgn nakal2 mcm zaman korang bujang dulu.. aku lain laa..lambat lagi nak kawin.. calon pun takdak..duit pun takdak..

talking about marriage, now its become trend kawin-cerai. yg lagi dasyat, bini pun dah pandai pasang anak ikan laa konon kat luar. for those guy yg buat affair ngan bini org, korang ni tak malu ke.. punya la ramai anak dara kat luar tu.. tu blum cite laa kalu suami yg buat affair pasal mmg dah ramai kan.. dan trend skang ni yg bujang mmg cari bini org, anak dara cari laki org..

aku pun bukan perfect, n aku pun blum kawin. aku doa2 aku takmo laa jadi mcm tu. eheheh.. kalu nak kawin je dua..ehehehehhe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...