Wednesday, April 19, 2006

Nine Million Bicycles

Lagu jazz yg aku tak penah jemu dgr since last year...bole dikatakan tiap2 hari aku layan..tajuk lagu

Nine Million Bicycles - Katie Melua

lagu ni kira dah masuk ranking lagu yg paling aku suka...music die relax...lyric die yg best and unik...ditambah suara Katie ni yg sedap..she's really can sing... tak caya dgr laa sendiri..
dah le girl ni cun..paling mahal hidung ngan dagu lekuk die tu...geram aku..tih tih tih!!! maklum le org Georgia..eastern Europe tapi parent die hijarh ke UK..minah ni dpt Brit award for best female singer..tapi this year kalah ngan KT Tunstall.. 1st album die paling laris for women album kat UK...tapi paling aku minat 2nd album die laa..sume best... lagu die more into jazz..tapi ade country skit.. tu yg sedap tu.. sape yg belum dgr dan tgk vid clip die..nah tgk kat bawah ni...

p/s Alizee still 1st ranking...wakakaka!!! tapi tang lagu...urm..Katie menang...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...