Saturday, June 18, 2005

Summer Holiday!!!

A'kum...
bertemu kembali..exam aku abih last week..so secara automatic bermula le summer holiday yg panjang gila..baru 2 minggu cuti ni pun aku dah bored abih...tgh sibuk mencari keje..kalu ade rezeki dpt le keje..ape yg aku nak tulih pun aku tak tau..aku dah lama tak update blog ni..iyer aaa sibuk ngan project..final exam...last month was my busy time..nak antar assignment yg berlambak2..rover project..at the same time have to study for final exam...so cuti start ni..bole rilex..aku pun dah dpt supervisor for my final project next sem..Dr. Steve Dodd..lecturer yg best..very friendly..

by the way..probably I'm not go back to malaysia during summer holiday this year cos I'm broke now..muahahah..padan muka..ihhiih..so I try to find a job now to earn some money for my summer trip akan dtg..argh..tensen pun ade.ramai yg balik..cilakak aifa..die pun balik..ahad ni..chait..tinggal le aku ngan lee..tak abih jantan tuh..muahahaha..ape nak buat kan..aku tipon mesia tadik..ramai sepupu aku kawin this year..jodoh durian runtuh le kot..muahahahah...bagus2..benda baik tak usah dilengah2kan..adei...ape aku nak tulih lagi ni yerkk..

hari selalsa tgk mr n mrs smith..not bad..action mcm biasa..yg best citer ni..script die..lawak..ditambah plak muka si brad pitt yg lawak tuh..teringat aku dlm cite ocean 11 n 12..partner with george clooney..angelina plak mmg hot dlm citer ni..lawa rambut die..brunette..tuh yg aku tergoda tuh..hari khamis plak layan batman begin..mcm biasa je citer ni..takde yg best sgt..i mean tak le sehebat yg aku baca kat magazine..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...